Just to let you know,we have...

Wednesday, August 31, 2011

finally..after long time i found u Ivanka

salam merdeka dan hari raya everyone...
org sume sibuk beraya..aku sebok cari idea ber fotography...hahahha
ok...hari balik2 jer mesia..aku trus rembat Holga 135 bc aka Ivanka...

lebih kurang mcm ni la ivanka aku
tapi bukan pinhole...
haha...
memang bitch habis la kamera Lomo ni...seriusly...habis satu roll aku rosak..sebab terlalu kuat main pusing pusing filem..nasib la aku jenis penyabor...kalau tak aku dah buang ke laut dah
hambik...penat je aku foto satu hari..so hari ni...aku decide la pg Central Market dan Petaling Street...cuba try2 sikit...
hahaha
so for today aku main dua roll film..satu roll kodak biasa..satu lagi jenis Redscale...yang menghampakan adalah Redscale..sebab ape..sebab ISO dia plg max 200..yang Kodak ISO 400...
yang aku pun sengal...pg tgkp time bile?time bile...pkul 6 petang.,..dah nak m,agrib..bodoh betul...ok ini lah top picture aku for REDSCALE.....top sahaja ok..yg lain semua hancus

ini gambar sekitar bangunan Sultan Abdul Samad..
memang sleck la amik time senja2 ni..bersepah noise.....ni jenis redscale..so gambar ni memang kuning
tapi yang peliknya...
dalam view finder memang lain...satlagi
aku print kat kdai...
jadi gini plak..
apahal?
btul la aku baca review...


 ok part ni memang aku tak paham...asal dia jadi hijau?
kenapa?????
 aku yakin dan ingat..aku memang snap kat tgh2 jalan
tetiba masuk skali brader jual yong taufu..aneh
 yang ni memang aku pikir..tgkp dua pic yang overlap....gmbr bangunan dgn bendera...
Patriotikkan!
 yang ni asal kubah Sultan Abd Samad terbalik ni woi....
UNEXPECTED!!!


ni lah.....
GAMBAR@ yang rosak
hampeh.....
60 percent burn gitu jer..melayang duit aku 
adios

2 comments:

duchess11 is DiBaH said...

sabr k.
kalo nak berjaya usaha byk2..
biasakla tu.
xdak org yg skali amik terus power..
tapi not bad je for a beginner:)

and i'm not saying this because im ur gf and try to bodek u.ok?

dr hakim said...

hahahaha...bodek le tu..love u

Related Posts with Thumbnails