Just to let you know,we have...

Wednesday, August 31, 2011

ok 2nd roll...from normal Kodak...ISO 400

no more long long story lah...
just watch k..
Location....
Petaling Street and outside CM
banyak Bangla sbb hari ini Raya kedua n Merdeka...haih


 ok...yang ni aku memang ingat ...ini Proton Inspira
aku nak snap...nanti orang ni perasan plak
so aku nak pakai snap on the hip...
candid la...jap lagi kuar ini jer..
tapi bile tgk2 balik...cantik
 selamat datang ke PS...

 buah apa ni?

 aku mmg dah masukkan semua CM tu dlm viewfinder aku...
bleh la keluar gini...pastu siap ada corak2 permaidani lak tu...
memang aneh...tapi benar...permaidani ni kat bawah aku rasa...


mmg Unexpected..tapi roll kodak ni biasa jer la...tak keluar warna aneh2 sangat la...









....ok...
not bad right??
hahahha...
yeah !

No comments:

Related Posts with Thumbnails