Just to let you know,we have...

Friday, March 12, 2010

final moment...here it comes

hola...ehm2...
post aku yang baru..
pasal aku dapat menang pertandingan anjuran PDI..KUBI..
after long moment...it comes...masa AGM baru dapat..thx to farid..ko kotakan janji2 mu...

i got Rp 200k=rm 75 kot..here as juara..takper...
this my momento...i win it...first win as life as photographer sambilan...
yup i proud to myself..here...unfortunately...gambar ni penah hilang dulu atas virus2 bodoh yang merosak laptop aku..tapi...tapi..aku sempat la print...so gambar2 disini sume aku recapture back and edit a bit..seems my room lighting so poor..hehehe
so gambar dia tak secanggih tempoh hari..wee..


ehmm...mase aku tangkap2 gambar2 ni...baru aku sedar...aku tak change white balance lagi..ahhaha...so kuning2 skit...malas la kau nak alter...so aku biar jer...nampak artistic plak...

actually aku harap gambar ni yang menang...then gambar diatas lak menang...gambar jagjit nak sepak dari belakang..yang aku ada bubuh envelop juara tuh...hahaha...
nak buat mcm mane..judge ada taste lain ye dak...
aku tetap bersyukur..ini menambah semangat aku sebagai perjalanan penuh dugaan as photographer...hanya menggunakan KIT LENS saja...hahha...thx to my sifu...REZA ZAHEDI...byk encourage aku...dia dapat 2nd place..heeheh...i bit u sifu...nanti aku ajar ko silhoute....

YESSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!
last but not least...
this picture below is my final touch before the rainy season come..so tak leh tangkap gambo...heheheh....
this call silhoute picture...mmg kena cari moment dan timing yang tepat..sedikit touch up and white balance..it helps me build this...bye korang...

mengeletar la jugak aku taip..kata dah lama tak blogging

2 comments:

duchess11 is DiBaH said...

gambatte kudasai baby:)

zirconia said...

wahh menang..cgratz..dh jd photographer btul nnt leh upah..hehe

Related Posts with Thumbnails