Just to let you know,we have...

Tuesday, November 18, 2008

Adib2...hahah dah tua dah kau....

hello...tepat jam 12...seperti dirancang..men-rumble adib mursyidi..
ikuti kisahnye...jeng2

Director: Mohd Hakim Mohd Azam
Asst.director :Azwan dan Boyke(bukan nama sebenar)
Satpam: Tengku Alfian @ pelanggan tetap FHM
dll: Firdaus Ahmayuddin

Tentatifnya:
11.45->semua berkumpul dibilik wang..dah ajak ramai dah..tapi sorang pun tak dtg...
bebudak umah aku jer...damn (mane korang ha?sharp,nizam,amer,siot ar)

12.00->kamar adib dimatikan lampu dari center...try nak pancing dia...dia tanak kuar

12.10->kamar adib dibuka kembali lampu..huhu..dia tak makan pncg,lgpun dia bkk emergency lamp n tgh gayut dgn awek..cis

12.15->kami terlalu desperate nak tangkap adib..lalu..kami ketuk kamar dia,ckp nak bg kek,konon nak wish,dia bkk jer bilik,aku serbu dgn gari polis,terus grab dia punyer tgn,dia sempat sepak aku nyer ..tuuttt..tapi aku steady jer..dapat gari dia trus ikat kat besi tangga..haa..ape lagi.....
bermandi tepung la mamat tu..hahaha
sambil kata dkt dia."happy birthday to you adib" dan kami memastikan tepung2 tu sekata di seluruh kepala..dah la dia baru pas mandi..terbaik!!!!




P/s: adib..tahniah,umur ko dah cecah 22 thn...huhu..selamat melangkah ke new stage..jgn emo2...hidup mesti girang n gemilang...haha..Move Along Bebeh

P/s: sori takda pic la..susah nak tangkap...hahah

2 comments:

Anonymous said...

12.15->kami terlalu desperate nak tangkap adib..(funny =p)


ces!! pancing ke blackout kan semua rumah? hahaha..aku relax je lagi td..siap nak tdo je terus..tp aku kesian jgk la kat korg so bukak je la =p for those who r planning tonite, u r BANNED from playing WII from today till the whole weekend ye!!! hahaha..

p/s: anyway, thakns for the 'TEPUNG'..tomorrow u can fry me jadi CEKODOK!

Anonymous said...

erm...nie ke bday party yg ko rncg smlm? hehehe..cmbest je bnyi..korg fry x si adib 2 jd cekodok as he insisted??

Related Posts with Thumbnails