Just to let you know,we have...

Thursday, November 20, 2008

Inilah Motor Aku




Inilah teman aku di bumi bertuah Jatinangor yang terletak di hulu Bandung,
tanpa si dia,maka mati kutulah aku di bumi ini,walaupun nak jaga dia sgtlah mahal,kerana dia amatlah manja,asyik nak mandi n lap jer,minum petrol sgtlah byk,namun dia lah satu2nya kawan mesin aku,hahaha

Dia bernama Kathy kalau korang nak tahu,dan dia aku beli dan jaga dr tahun 2006,huhuhu,setiap kali aku balik KL aku akan simpan dlm bilik,selimutkan,sori Kat,aku tak dpt bwk ko pulang sekali,Air Asia sgt kedekut..huhuhu

2 comments:

zirconia said...

cehh..
bg nme moto kathy..
xrock lgsg..huhu...
btw, moto ko cmbest je..
nk curik..hahahaha

Anonymous said...

oit....
ni kapcai mane ni??
hahahaha....
kathy yg pernah tinggal dpn blk aku kat bunda rama satu masa dulu...
huhuhuh...
jg leklok....

Related Posts with Thumbnails